This topic contains 30 reply and 5 voices, and was last updated by Sekander Badsha 4 years, 10 months ago
Viewing 15 Posts - 1 through 15 (of 30 total)
Author Posts
November 28, 2014 at 11:39 pm 31354
Sekander Badsha Hello, I have bought the pmp add-ons, i have follow all instruction. but when some user take a membership at pmp. the user can't access the form, the form say "You must purchase a pack before posting". i have add 10 post count at pmp memberhip level. please help me ASAP thank's
November 29, 2014 at 5:43 pm 31383
Nayem Nayem

Hello Wayne,

I checked your issue but failed to reproduce. So, i have to discuss with our developer team but they are in weekend. Our developer team will be available from Monday. If you can then please notify me on Monday then i will discuss about this with our developer team. Please keep patience.

Thank you for understanding. 🙂

December 2, 2014 at 9:55 am 31563
Wayne Wayne

Hello, this is monday, can you help me today?

thanks

December 2, 2014 at 11:56 am 31581
Nayem Nayem

Hello Wayne,

I have already forwarded this topic to our developer team. I will be back to you with the right solution. Please keep patience.

Thank you 🙂

December 2, 2014 at 11:56 am 31582
Wayne Wayne

Hi, I was wondering if you had an opportunity to get a response back?

Thanks,
Wayne

December 2, 2014 at 2:04 pm 31593
Wayne Wayne

Hi again – We are trying to get this resolved as soon as possible so that we can fix our website. Can you please give me an update on the progress? Thank you

December 2, 2014 at 6:10 pm 31624
Sekander Badsha Sekander Badsha

Hello Wayne,

We understand your urgency. The developer team is already working on this. Till now we have not found any bug or possible case why it is not working on your end. We will try our best to test it out in every possible waym find the bug and solve within tomorrow.

Meanwhile you can check this doc to see if you have missed something http://docs.wedevs.com/paid-memberships-pro/

Cheers 🙂

December 2, 2014 at 10:49 pm 31643
Brad Brad

Hi Sekander,

I’m also experiencing the exact same issue (posted in the thread: http://wedevs.com/support/topic/wp-user-frontend-pro-and-paid-membership-pro-subscriptions/). I followed the directions, and even cleared my db and started over (now it’s saying I don’t have a valid key). Even after reinstalling everything I’m getting the same error that the user must subscribe.

Do you have a solution for this as my site is very time sensitive and it’s very frustrating it doesn’t work.

Thank you!

December 3, 2014 at 4:24 pm 31713
Sekander Badsha Sekander Badsha

Hello Brad,

You might have missed to mention the expiration date of your level. Please see this doc http://docs.wedevs.com/post-form-shows-please-purchase-pack/

December 3, 2014 at 7:59 pm 31723
Brad Brad

Hi Sekander,

I’ve updated that, and it still doesn’t work. Continues to say “You must purchase a pack before posting”. What other settings on BOTH plugins must be set for them to communicate?

Please advise ASAP as I have spent several days on your plugins that do not work.

December 4, 2014 at 6:28 am 31756
Wayne Wayne

Hi,

It’s been about 5 days since we asked for some assistance with this issue. Is there any resolution? Is it possible that your plugin is not compatible with WP 4.x?

December 4, 2014 at 11:54 am 31786
Sekander Badsha Sekander Badsha

Hello Wayne,

Please check if you have installed and activated the following plugins:

1. WP User Frontend Pro
2. Paid Memberships Pro
3. WP User Frontend PRO – PMPRO Integration (Add-On)

Then follow this doc to see if you have missed something http://docs.wedevs.com/install-and-configure-pmpro-add-on-for-wpuf/

There is nothing complicated and no way to not work if you configured them right. If you still get the issue despite having each and every settings according to the doc, please check for plugin conflicts.

December 4, 2014 at 11:01 pm 31861
Brad Brad

Hey Wayne,

It’s obvious we won’t receive help for their faulty plugin. I’ve had another developer investigate and he’s positive it’s an issue with their PMP Integration plugin. It doesn’t appear to be communicating properly with the version of PMP.

Regardless of their lack of help, here’s a solution I found:

1. Call your Credit Card/Paypal and protest the payment because they sold you a plugin that didn’t preform as said, which falls under the “scam” category. This way you get some of your money back for the investment

2. Download/install WooCommerce and purchase/download/install WooCommerce Subscriptions which will handle the payment portals, and recurring payment variables.

3. Keep User Frontend which will allow people to post, however download Bainternet Post Creation Limits plugin (free), and wrap your WPUF form in the IN_LIMIT shotcode: [IN_LIMIT] [wpuf_form id=”65″] [/IN_LIMIT]

**With this FREE post limiting plugin you can limit posts based off their WP Role (and the WooCommerce Subscription module will allow you to assign the WP Role based off their subscription package).**

4. You’ll also need Groups (free plugin) and Groups WooCommerce to help manage the WP Roles and the assigned groups of each customer, also will allow you to limit page access based on the group if that’s needed for your function.

It’s a few hundred dollars more than what we originally thought, but it’s still much cheaper than hiring a developer to fixed the WeDevs botched code.

Please use coupon code “moz201401” at woothemes.com to save 20% off your order. Good luck and let me know if I can help you!

December 5, 2014 at 11:08 am 31884
Wayne Wayne

So, just about a week since we’ve made a request for some information. Do you think this is good customer service?

December 5, 2014 at 2:51 pm 31891
Nayem Nayem

Hello Wayne,

Please provide your login details by using this form- http://wedevs.com/provide-login-details/. I will have a look what is going wrong.

Thank you 🙂

December 12, 2014 at 5:49 pm 32205
Nayem Nayem

Hello Wayne,

I logged in to your site. In membership levels you did not enable membership expiration. Also you have to edit user profile. In “Edit user” page you will see “Membership Levels” option. You have to set the expire date there. I am providing you both pages screenshot and i marked those place with red color.


Thank you 🙂

Viewing 15 Posts - 1 through 15 (of 30 total)